تابلو فرش زیبای گیتارزن دره گرد با قاب

ارائه انواع فرش 700 شانه و 1200 شانه و گلیم ماشینی فانتزی

تابلو فرش زیبای گیتارزن دره گرد با قاب

۸ بازديد
تابلو فرش یکی از المان های زیبایی در دکوراسیون می باشد . انتخاب یک تابلو فرش زیبا کمک زیادی در شیک شدن دکوراسیون شما می شود . 
در همین راستا ما تابلو فرش زیبای مرد گیتار زن دوره گرد را به شما معرفی می کنیم . شما می توانید این تابلو فرش را در ابعاد متنوعی درخواست نمایید . 
این تابلو فرش ساده و زیبا با قیمت مناسب و ارسال رایگان می باشد . 
از دیگر ویژگی های مهم این محصول قاب های زیبایی است که می توانید انتخاب نمایید .
مشخصات این تابلو فرش را در لین زیر ببینید .

2 نکته خرید فرش که باید بدانید

1-همه الیاف ها یک جور نیستند

الیاف و نخ فرش چه پشمی باشد و چه مصنوعی، هر چه محکم‌ تر گره خورده باشد، در برابر سایش مقاوم تر است. طول نخ هم مهم است. نخ های بلندتر ریزش کم تری خواهند داشت و سرجای شان می مانند. با فروکردن نوک انگشتان تان در پرز قالی و کشیدن آن به دو طرف سطح یک آزمایش انجام بدهید. اگر بتوانید بیش از چند الیاف فرش را خراش دهید، یعنی نخ ها خیلی کوتاه هستند و فرش تان ممکن است به مرور تراکمش را از دست بدهد. اگر نخ ها کمی شل باشند، بهتر است زیرا تار هایی که زیر این نخ ها هستند استحکام شان را بیشتر حفظ می کنند. به حسی که موقع لمس فرش در شما به وجود می آید هم توجه کنید؛ معمولا نخ بی کیفیت درشت، خشک و کدر خواهد بود. در حالی که نرم بودن یک نخ با کیفیت بودنش را نشان می دهد.

بهترین فروشگاه اینترنتی فرش

2- الیاف ایده آل فرش، پشم است

پشم ذاتا سال ها زیبا می ماند. از آن جایی که این الیافِ بسیار با دوام موقع فرآوری پیچ خورده است، بعد از راه رفتن روی آن مجددا به شکل اولیه خودش باز می گردد. فرش های پشمی مسیر های فشرده یا بیش از حد استفاده شده را نشان نمی دهند.بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.